okuma notları

20 Nisan 2009 Pazartesi

son deneme bir iki üç...

ne zamandır hayalimdi şöyle güzel bir blog oluşturabilmek...
bu işi öğrenmenin sandığımdan daha zor olduğunu farketmem pek fazla zamanımı almadı...
öyle ki keşfettiğim her güzel blogla biraz daha şaşırıyor, hayret ediyordum.
Ne kadar çok blogger var!
hepsi de o kadar özenli yazılar yazıyorlar ki, insan şaşırmadan edemiyor.
Sanki tüm zamanlarını blog yazmaya ayırıyorlarmış gibi geliyor bana.
kendi yazılarımı onlarınkinin yanında çok sönük buluyorum. Bu yüzden uzun bir süre yazsam mı yazmasam mı diye düşünüp durdum. Hiçbir işlevi olmadıktan sonra yazmanın ne anlamı var ki?

belki de bu yüzden sessiz sedasız bir şekilde başlamak, yazıları yavaş yavaş biriktirmek en doğrusu. blogun zamanla serbest bir şekilde evrilerek daha da iyi olacağını ümit ediyorum.

peki neden -okuma notları-?
çünkü yaklaşık 3 yıldır yaptığım tek anlamlı şey okumak.
suç ve ceza ile tanıştığım günden beri başka hiçbir şey yapmıyorum, o günden beri okumaktan başka her iş ikinci planda, acilen bitirilmesi gereken lüzümsüz bir iş benim için.
Bunda başarılı olmamda öğrenci yaşamının rahatlığının da payı olduğunu itiraf etmeliyim.
Blogumun bana ve ara sıra uğrayan herkese faydalı olması dileğiyle...

4 Yorum:

Blogger Feride Nizamettin dedi ki...

Hoşgeldin,
Yazmaya başladın ya gerisi gelir.

20 Nisan 2009 23:24  
Blogger Ful yaprakları dedi ki...

hoşgeldin haid bakalım yazıları bekliyoruz:)

22 Nisan 2009 07:43  
Blogger mumutum dedi ki...

teşekürler... :)

22 Nisan 2009 16:05  
Blogger Ful yaprakları dedi ki...

yorumlarını okudum, çok teşekkür ederim,
sık yazmaya ve iç dökmeye devam,okumanız beni mutlu etti,

sevgiler,

26 Nisan 2009 22:30  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa